Het is een bekend feit dat 80% van het verkeer dat u daadwerkelijk naar uw website wilt genereren, geproduceerd zou zijn van Yahoo en Google. Mensen loggen in op internet in de hoop iets te vinden over een probleem waarmee ze het willen kopen. Ze weten wel waar ze naar zoeken zijn. Maar vaak weten ze niet hoe ze verder moeten.
Feit is dat Google een batterij aan eikoppen heeft, zowel via de SEO-industrie als de academische wereld, wiens SEO bureau Waddinxveen taak het is om dit ultrageheime algoritmen te ontwikkelen. Het is zo opgezet dat elk teamlid slechts een klein stukje van het hele plaatje kent. Zeer weinigen hebben het hoofdbeeld, en het is zeer twijfelachtig of ze dit zullen zoeken voor al het goud in Fort Knox.
Vanuit het oogpunt van zoekmachinemarketing is deze activiteit meestal een volledige tijdverspilling. Deze agenten zouden hun tijd beter kunnen overwegen aan een aantal dingen: het uitgever van artikelen, het schrijven van nieuwe webinhoud, het plaatsen van berichten op een blog, het onmogelijk van inkomende links.
Het titelplaatje is van de drie een van de belangrijkste voor die grote motoren. Houd dit niet te lang – normaal gesproken niet beter dan 6 zinnen. Maar zorg ervoor dat uw belangrijkste zoekwoorden hier correct zijn. Sommige SEO-specialisten adviseren dat zelfs de volgorde van schrijven hier belangrijk is. Ze conventionele dat als u uw bedrijfsnaam in de titel bepaalt, blootsvoets op de laatste moet worden gezet, zodat de andere trefwoorden met meer overmatig vet plaats worden geïdentificeerd.
U moet precies de combinaties van eigendomswoorden vinden die afwijkende individuele aan uw webshop. Zelfs met zoekmachines zoals Goto of Gmail! Directories, waar u uw rankings kunt kopen, de feitelijk juiste trefwoorden kunnen honderden of duizenden dollars aan ongekwalificeerde doorklikkosten besparen. Een SEO kan deze voor vinden. Voorbij zijn de dagen dat u gewoon een indirecte woorden bij uw metatags kunt zetten, en een bezoeker dat woord in de zoekmachine kan typen, en de website lijkt geassocieerd met vermeldingen. Zoekresultaatalgoritmen zijn veel complexer en je kunt zelfs je ranking schaden door de verkeerde zoektermen te gebruiken.
Welnu, de volgende keer dat u dit in verband met advertenties observeert, moet u een mentale notitie maken om de ranglijst van dat bedrijf te bekijken. Je zult geschokt zijn door wat je ontdekt. Sommige individuele bedrijven die deze schandalige oppervlakken doen, staan op nummer 3 miljoen. Geld. een overdrijving!
Je zult niet geloven dat dit waardevol is. maar er is eigenlijk geen ‘wat nu’. Door alle methoden om te passen, bent u zojuist een expert in SEO geworden! In ieder geval een theoriecertificaat. Het is geheel aan jou hoe je deze SEO-technieken goed toepast. Het zal tijd zijn, moeite en zeker vallen en opstaan kosten om de juiste SEO gericht op uw blog toe te passen. Als u deze basis onder de knie heeft, kunt u overstappen op meer krachtige SEO-oplossingen. Binnenkort zult u een meester zijn op SEO-gebied en zult u merken dat uw sites zich binnen de SERP-ladder bewegen. Het beste van alles is dat het geen cent heeft gekost en dat u dezelfde technieken kunt toepassen op uw nieuwe website die u heeft opgezet.